Monday 10 October 2011

Cocoa Collagen Power Plus

Last month ade sorang member lame aku kol..bgtau yg die sedang mencarik2 produk yg ade 'Collagen'..tp aku wat derk ajer...
tetibe die kol last week bgtau...yg die dh start consume produk Collagen nih...khasiat nyer byk katanya...
perasan x..skrg byk produk mcm biskut..minuman n etc:...ade campuran Collagen...
so aku pon try google lah psl produk yg kwn aku minum nih...
tup2 lpas baca khasiatnyer..aku terpikat...
byk beb khasiatnyer..
esp kiter wanita yg dah beranak pinak nie...(pssttt: bab utk suami tuh)..hehe
aku trus order dr pengedar yg sah!!!
arini start mnum 1st sachet..
sedap gilerrr..rase coklat / koko...
kwn opis aku yg start mnum sabtu lpas katanya...sakit lutut die ilang....
wah!!!good testimoni nih....

sure uolls nk tau apekah antara khasiatnyer kan....

meh sini aku bgtau...

Kebaikan dan Khasiat :

  • Membantu mengimbangi hormon.
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
  • Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit.
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah.
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi.
  • Memberi tenaga.
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut.
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan.
  • Mengimbangi berat badan.
  • Meningkatkan daya penghadaman.
  • Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot.
Nie lah produk yg aku cakap kn tuh....

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi :  
  • Marine Collagen ~ Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  • Kacip Fatimah ~ Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  • Lobata ~ Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  • Krimer bukan tenusu ~ Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  • Dextrose Monohydrate ~ Melambatkan proses penuaan.
  • Oligo Saccharide ~ Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan
so far now dh bulan ke-2 aku consume dis CCPP

Alhamdulillah..ade gak nmpk perubahan..esp badan x letih n x ngantok even kerap berjaga mlm (al-maklom la ade baby Darwish yg kuat menyusu)

n 1 more things is..rmai opismate aku suh aku order kan 
bukan utk dorang tau
tp untuk istri2 dorang
sgguh suami mithali la korang,,,
tabik springggg.....
dorang bgtau la kan...
"terbaek la"
muahahahaha.....

so i dh cube....
uolls biler lagi??
bg bf mommy yg nk bykkn air susu pon
its helps tau..coz aku dh cuba..
yg dlm pantang pon bley mnum
nie nk suh adik aku blikan wifey die yg dlm pantang
mmg superb la nti....
sygnyer aku x jmpe produk nie
mase dlm pantang aritu...
hehe

No comments:

Post a Comment