Friday 5 October 2012

MasterChef in da House!!

aku nie lau dh malas...malas yg amat...
kalau dh rajin...rajin yg amat...
nie kira rajin so-so lah...
tetiba balik keje aritu singgah SogoKL bli brg2 nk wat fruit cocktail...
Actually fruit cocktail nie peberet incik suami....
so die la org yg paling hepi mepi lau saya buat fruit cocktail nie..
sy wat simple jer..
masak susu cair...then tggu sejuk trus masukkan buah2an koktel dlm tin pastu aku suke2 hati tmbh sumi jelly dlm tu...hehehe

Inilah hasilnya....taraaaaa....

Nampak sedap kan???mmg terrrrr"Sangat" sedap hokkey....ngeeee

Pastu tetiba tghari tu terasa lapor lah plak...
nk masak nasik cam malas jer...nk masak2 lauk bagai..
sbb incik hubby kijo..lewat ptg baru balik..
so saya pk2...haaaa....
masak lontong goreng lah..
sbb lontong goreng pon peberet incik suami jugek....

So inilah hasil lontong goreng saya....
jeng..jeng...jeng....



So Selamat Menjamu Mata semua.....
till then....
daaaaaa

No comments:

Post a Comment