Sunday 7 August 2011

1st day keje.....

Hari nie merupakan hari pertama mula bekerja slps 2bln aku cuti bersalin....mmg terasa malas giler nk keje..al-maklum lah dh lame berehat kat umah mak....rase rindu suasana dok umah mak...kalo boleh x nk dh alik kl...tp apakan daya demi mencari rezki ku gagahi jua...
Paling syahdu nk tinggalkan chomel mama Darwish kat bb sit pg tadi..mintak2 cik ros jaga dgn elok...isau jugak...pandai pulak darwish die mula berbunyi bila aku bagi dia pd cik ros pg tadi..."jangan nangis yea sayang mama pi keje"...wuwuwuwuwu...
Hopefully rgam darwish x nak nyusu fm akan hilang biler dok umah org...aduihhh..bimbang nyer aku kalo die x nk nyusu fm tu...nti die lapar..nangis2...tp aku dh bekalkan 2 EBM......mudah2an darwish kenyang n tdo lena yea sayang....

1st day masuk keje masuk opis tgk meja tunggang langgang.....kwn aku yg tlg aku plak die admitted sbb abort..cian dia..sabar yea Nadia dh x der rezki..nti cuba lagi....
Jadi x reti plak aku nk buat aper....ye la dh lame cuti tiggalkan opis....x per la arini kita main kemas2 meja n kwsn2 yg sewaktu dgnnya....hehehe

Tapi yg paling teruja arini masuk keje..aper tau...ramai yg puji aku dh slim semula....esp boss aku...die saound.. "aik yan...makin slim nampak"...hehehe..aku jawab.. "mestila En. Nik tune body sy dh abis lari tau.."..die gelak besarrr..kah3x....Ini lah berkat berpantang & dgr cakap mak...nie pon ade yg aku ngelat2...kalo btol2 ikut lagi bergetah aku gaknyer..kah3x...

Hhhmmmm...ok lah nk wat keje dlu...boss bagi assignmnet nie..nti kita smbg k...chow chin choww.......

No comments:

Post a Comment