Monday 21 April 2014

Resepi Istimewa Cinch Shake Shaklee!!

Resepi Istimewa Cinch Shake Shaklee


Cinch Shake Shaklee adalah salah satu minuman kesihatan yang membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan. Ia memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan juga bertindak sebagai ‘meal replacement’. Cinch Shake berfungsi sebagai pelengkap nutrisi bagi anda yang ingin berdiet. Tapi hati-hati ye kerana anda boleh skip hidangan anda sekali sahaja. Contohnya sekiranya anda merancang untuk mengambil cinch pada waktu makan malam supaya boleh skip hidangan makan malam, jangan pula anda skip hidangan makan tengah hari.

Ramai yang salah faham dengan fungsi supplement. Sebenarnya supplement hanyalah sebagai pelengkap/ top-up mana-mana nutrisi yang kurang je. Supplement tidak boleh menggantikan makanan sebenar sebagai sumber untuk membekalkan nutrisi kepada tubuh. Selain daripada itu, ramai orang yang gagal menguruskan berat badan kerana mereka membuat kesalahan semasa berdiet. Kesilapan yang sering dilakukan ialah ‘crash diet‘. Crash diet hanya akan memudaratkan tubuh anda.

Masalahnya ramai orang yang telah mengamalkan Cinch Shake tapi tetap rasa lapar dan berat makin bertambah. Sebabnya mungkin kerana kesilapan membancuhnya. Pastikan anda tahu cara yang betul sebelum menggunakan sesuatu produk.


Resepi Cinch Shake Shaklee yang berkesan membuatkan rasa kenyang:
• 2 scoop cinch + 1/2 scoop ESP + air masak
• 2 scoop cinch + fresh milk
• 2 scoop cinch + psylium husk + fresh milk
• 1 atau 2 scoops cinch + air soya

Manakala antara resepi yang tidak menjadi dan menyebabkan rasa lapar dan asyik nak makan je dan tidak digalakkan ialah:
• 1 scoop cinch + air masak
• 2 scoop cinch + air masak
• 2 scoop cinch + psylium husk + air masak
• 1 scoop cinch + fresh milk

OK...Kalau anda diluar sana nak kurus tanpa perlu berlapar dan nak pecahkan lemak2 jahat dengan minuman yang lazat ni....
Jom pakat2 order Cinch Shake ni dengan me

Yanti
018-396 9399
Whatsapp / WeChat / Sms

No comments:

Post a Comment